Därför ska du röjka

När jag började knulla, eller jag vågade inte det, eftersom jag söp så mycket. Jag var nyss tolv och söp varje dag, precis som nu. Men det var så tråkigt när jag lärt mig att bränna själv. I alla fall, så pippade jag för första gången med min lärarinna.

Hon frågade mig om jag röjte, och jajjemen, det gjorde jag. Men hon ville inte tro mig. Varför? För att jag var så jävla ful. Man blir snygg av att röka.

I mitt fall berodde snygheten på att jag rökte. Jag rökte fem påsar hemodlade cigaretter varje dag.

Jag vet inte vart jag vill komma med det här, för en röjk, det är fina grejjer. 

Bifogar en bild på min lärarinna. Syns knappast att hon bara är 43 år gammal!

 

 
 
Just därför ska du röka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0