35:e april

God morgon pruppisar!

Såg att inte en käft undrade vad jag hade på mig igår. Bara för det tänkte jag lägga upp ett ordentligt outfit inlägg igår kväll, men jag fick sån sjuk diarré av middagen (har lovat mig själv att jag SKA träffa Dr. Rölli och se vad han ordinerar) att jag bara drog en runk till så fort jag kom. Iaf inlägget kommer upp snart!

Idag mår jag anus och ska göra mig en svulstig frukost och göra mig i ordning. Ska hänga lite med Mehmet idag ute i dimman och senare ska jag sätta på en av mina läsare. Och just ja, ikväll blir det middag hos horan. Mysigt med fisk. :D


Vi två igår kväll! <3

http://kenzas.se/2012/05/22/22a-maj-2012/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0