Berit älskar sina nya träningskläder!

Är inte henns kläder sjukt snygga! Hittade dem inne i en av myrornas insamlingslådor när jag var i Pajala med Mehmet. Mehmet hottade också ett par åt sig själv. Dock har inte Berit orkat ta sig till strippkluppen för att träna än, vilket syns ganska rejält.

Jag tycker att det är superskönt att tafsa på en sådana där kläder! Även om alla som ser henne sätter fingrarna i halsen när hon springer runt på stripklubben! HAHA!

Jag kommer dit ändå för att ruska tuppen, vill folk omkring spy, så får de gärna göra det! Dock lär de inte få så mycket runkade gjort....?!?!!

 

http://www.kissies.se/alskar-mina-traningsklader


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0