Dö inte, du kommer att dö.

 

Dö inte, du kommer att dö.

Min åsikt är att det ät dumt att det fortfarande, år 2012 (för er som inte visste det, så är det inte 2004 nu), finns så många människor döm dör. I världen blir det bara mer och mer populärt att dö, och det finns personer som jag personligen tror kommer dö, men det är omöjligt för mig att hjälpa dem att inte dö. Jag känner lite som en bödel ändå, jag har levt i ett helt gäng år, och det är tufft att varje år låta bli att dö. Jag måste vara galen som klarar det, HAHAHAHAHAHA!! ;)

Det är lätt att lyssna på fel personer, att tänja på en del grenser, ett "Jag ska bara testa att dö", och så är man död. Jag har valt att strunta i allt sådant helt och hållet. Livet är farligt nog typ lixom bah. Så inga repsnaror, hopp från balkonger osv osv. En thing leader to en other thing och för mig betyder leva att man inte är död, så jag ska inte låta livet förstöras genom att dö, pga att man blir ett dödsfall.

Era kroppar klarar inte så mycket. Ett bevis på det är när, fina snygga slynor dör, pga att de dör. Gå aldrig nerför kruppisvaaravägen, säg nej till bödeln som ska halshugga dig. Testa inte ens att dö! Jag skriver det här från tangentbortet, för att jag tycker att folk sopar skräp under mattan. Kan man inte dammsuga istället? Du kanske har tur och inte dör när du dör, när du en gång lite dör, men tillslut dör, för du blir gammal om 70 år.

Nu ska jag knarka ett tag. Har tillverkat en sats själv.

Du skall icket döden dö.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0