Alltid padda

Jag gick rysningar av hur kallt det var när jag var och åt på restaurang Paddan.

Varenda gång jag är där, så är de skitotrevliga. Dessutom spyr jag alltid av deras skitmat. Men det är så sjukt coolt att äta där, så jag bara MÅSTE äta där. Fatta hur populär och inne man är om man äter där.

Jag blev skitsur. Så jag kommer bestämt att åka tillbaka dit.

1. Vi stod och väntade för att få köpa ett bord.

De som jobbade där såg oss, och de bara flinade! Men vi gick och stal ett bord efter att vi hade stått där ett tag. Fatta, bara för att jag är ful och brukar spy på de som jobbar där, så behöver de väl inte vara taaaskiga.. :(

Några andra fick ett bord direkt! Bara för att de inte luktar rövsmör och lämnar bromsspår på stolarna. De hade såklart något väldigt emot oss av någon anledning. Kanske för att Rölli fes hela tiden.

2. Vi fick inte en meny direkt! Inte förrän Rölli gick fram, och Skrek och spottade att han ville se en menuuuyyyy. Sen när han skrikit allt vad han kunde ett tag, så fick vi en meny, och då såg de inte jätteglada ut! Hur kan de inte se jätteglada ut? Är det inte kul att ha en spotande Rölli på sin restaurang?

3. De som jobbade där tittade på när vi åt! Bara för att rölly åt soppan med händerna.

SJUKT betende? Hur kan man inte vara jättetrevliga mog mig och Rölli? Vi är ju KÄNDISAR och måste ju får vara svin. Jag ska fan inte äta där förrän imorgon igen.

 

Mat ska kräkas gott med kräk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0