Knarktripp i helgen

Jag har haft extas med mina vänner idag. Överdoserat amfetamin och snetrippat i både himmel och jord. Fältapan ringde i ett men jag la all blåsjobb åt sidan idag.  En bögfri dag blir stor skillnad för mig. Berit kom på Stures katt och senare åkte vi även hem till mig för en snabbis i min nya lappkåta. Jag vill så gärna pöka nu igen men det är lika bra att vänta tills Berit menstruerat klart. Förresten, Rölli visade bilder på vandrarhemmet han bokat in oss på till helgen. Rädisan Enoks Blomstrande Hotel. Fy fan vad bögigt det ser ut.

Nu ska jag leta åt en annnan byhora för lite knull. Bättre ollning imorgon



Bilder på vandrarhemmet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0