Börja fisa!

Fy fan, Berit är inte hemma, och en av mina grannar fiser så att det hörs hit. Att en kille sitter och fiser högt i en lägenhet i nästan en timma är nog normalt (Ja, det måste vara en snubbe, en brud skulle aldrig klara av att sitta och fisa så mycket) Jag har tre teorier just nu.
1. Grannen är en ensam gammal äcklig som fiser för att slippa sällskap.
2. Grannen har dödat sin fru i duschen. Så har han satt henne i sin fotölj och låter henne lukta.
3. Eller så är grannen en ung kille som nyligt kommit på att han ska fisa alla Bert Elofzon-låtar utan att tappa fisringen. (Som han tvingade mamman att spräcka när han köpte porrtidningar, fast än den var slappast i hela magazinet)


Kommentarer
Postat av: Mortiisa

Jag tänkte passa på att göra lite reklam för mig själv här på din oerhört populära sida, gå in och köp mina kläder på Tradera: http://www.tradera.com/Den-fulaste-Bodyn-jag-nagonsin-sett--auktion_100394915

2009-10-14 @ 02:36:49
Postat av: Mortiisa

p.s skärp till dig, uppdatera din blogg mer,så kanske du får ett/en pris (snus)!

2009-10-14 @ 03:07:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0