Läsarfråga

Hej Flintfredrik

Först vill jag att du ska passa dig jävligt noga med att ge ett drygt svar. Nu till min fråga: Jag är en nervös jävel men det är inte du. Hur gör du för att inte bli nervös när alla tidningar och tv intervjuar dig?
Var du nervös inför sändningen av Let´s Dance?


Flintfredrik svarar: Först av allt. Det där var 2 frågor, men jag låter detta passera eftersom du inte verkar vara helt frisk. På fråga 1 så kan jag bara säga att jag brukar ta en rejäl jävla grogg innan jag ger mig ut i vimlet av journalister. Har man inget omdöme, så är man inte nervös heller.

 På fråga 2 svarar jag; Skrev ju tidigare att jag inte fick vara med i Let´s Dance eftersom tv-kanalen inte gillade sprit i familjeprogram. Dum jävla fråga förresten. Läs mina inlägg innan ställer dumma frågor nästa gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0