Nu släpper vi igång!

Ibland föreläser jag om bröst. Problemet med att ha föreläsningar är att det inte når alla. Därför har jag tänkt starta igång ett projekt i bloggen som får heta "Större byst på 30 dagar" Och visst, jag är inte utbildad, jag har mirakelmetoder. Men jag som svulstig gubbe har lärt mig mycket genom att alltid ta kritik/påhopp genom pruppen. Dagligen får jag även vaselin från er läsare som önskar tips om hur man blir slappare och vågar släppa till lite mer. Ni vet som Grynet säger "Ta den i skitan" Men hur lätt är det egentligen? Jag kommer att blanda sprit med saft och pepp-texter på muggen varje dag och ibland dyker samma spritsort fram igen. Det är som med kondition. Det måste övas och upprepas hela tiden. Så, är ni med mig nu under 30 dagar?. På 30 dagar kan det bli stor skillnad. Därför tycker jag att du ska köpa ny fin hora.

Uppgift
Den första uppgiften är enkel och kräver inte så mycket tid, men är viktig för resten av tiden. Ta fram ett papper och skriv upp mål och drömmar. Mål kan låta som mat, men jag brukar säga att det är som ett personligt verktyg för att få den inkörd i rätt riktning. Och då menar jag den riktingen som just du vill. Ibland är det svårt att veta vad man har för mål, då får man istället känna efter om var man vill ha den.

1. Mål för veckan. Tex. Gjort en hora på smällen, börja diska direkt efter maten.
2. Mål för månaden. Tex Leka med brösten en gång i veckan, få bättre självkänsla
3. Mål/dröm innan året är slut. Tex Hittat en ny hora, börjat plugga stjärten.

Då skriver ni ner det! Imorgon får ni veta vad Toddy skrev.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0