Senaste inköpet!

Då jag skurade golvet i går, så kände jag stanken.

Luktade ungefär som om någon råkat pissa i skurhinken. Drog ett djupt andetag ovanför hinken, och kunde snabbt konstatera att det var skurmoppen som luktade.

Surt.

Snabbt åkte jag då iväg till ica supermarket och kollade runt.

Hittade där en precis likadan skurmopp som den jag redan ägde, fast utan stanken och ett antal nyanser mindre brun!

44,90 kronor kostade den, och det var det värt!

Nu kan jag skura golvet igen utan att det börjar lukta kangel!

Kan lätt rekomendera skurmoppen jag köpte!

Sprang omkring med den som peruk ett tag. Jag såg ut som Kurt Kobain!


Kommentarer
Postat av: Egoina

haha, är min kommentar värt så mycket! :)

2008-11-06 @ 18:40:43
URL: http://egoinas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0