Läsarfrågor

Hej Flintfredrik! Jag undrar vad du anser om att ha manlig lucia? Jag som kristen tycker inte alls det är speciellt lämpligt att ha det och blir upprörd över att skolor ska acceptera detta.

flintfredrik svarar: Vad är det där för nån jävla fråga? Nummer 1: Ingen bryr sig. Nr 2: Du måste ju vara fullständigt kokt i skit, som ens tar upp min tid med såna här frågor.

Tjenare flintfredrik! Jag funderar på att raka mig och få en lika välpolerad flint som du har. Hur gör jag?

flintfredrik svarar: Vissa föds med denna gåva, andra är som du, en wannabe. Hur hårt du än vaxar skallen och polerar den, kommer du aldrig få lika snygg flint som jag.

Hej där! Är nyfiken på vad flickorna du ligger med tycker om dig?

flintfredrik svarar: Än har hororna inte klagat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0