En till dig och en till mig

Mina (Hemliga) små projekt med att bränna sprit hemma fortsätter att ta tid. Samtidigt som jag har en föreläsning på hur man känner smaken på träsprit på lördag måste jag jobba på. I skogen hinner jag dock inte ta mer än en bloggsup, men jag har ett "möte" vid mullekojjan, så ni får gärna titta förbi och säga hej! Därför börjar min bloggfria helg redan nu i morse. Så detta inlägg skriver Rölli.
Var inte besvikna över att det blir färre inlägg, det är bara under helgen då jag måste testa mitt senaste (hemliga) lilla projekt.
Ha en trevlig helg, och akta er för att köra på polisen då ni kör småvägarna!

Svaret på gårdagens rebus är alltså de två byahororna som ska hälsa på i mullekojjan!

Ja, och så i lucka nummer fem finner vi en kväll i fyllecell! Alla som blir tillräckligt fulla och träffar på polisen vinner en övernattning!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0