Ny hink!!!!!

Kolla vilken supersnygg jag fick hem från www.ica.se Liknar en vanlig hink i blått på pricken nästan HAHAHAHAHAHA!! HAHA!! HA!! ;) ;) :) Tycker att den är fin och det är ju absolut en färg som är inne nu, så detta var ett riktigt kap. Ica är den bästa butiken som finns om man ska handla saker till rekordeliga priser, de har även ett bra sortiment, och jag handlar där varje dag.

Tänker matcha den till ett par byxor, eller en t-shirt typ...?  Jag kanske använder den till helgen, har inte planerat helgen, men eftersom jag ändå aldrig jobbar, så är var dag en helgdag. Får se vilka äventyr som kommer och vilka kärringar jag får sätta på! ;)

En Hink Den är blå.

http://www.kissies.se/ny-vaska-2


Kommentarer
Postat av: Renjägaren

När hade du tänkt att dra en vinnare av goodiebagen? Som du sa att du skulle göra I förrgår om jag inte minns helt fel :O

2012-05-25 @ 12:12:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0