Mot Kangelträsk!

Nu sitter jag på toaletten mot kangelträsk! Ska hålla en föreläsning om Murkelföreningen. Ska bli astråkigt. Det finns nog inget tråkigare än att prata om murklor. Jag hade förresten ett möte med striphålan idag, i höst ska jag stå där ochg strippa! Mer information kommer sen!!
Såg bland kommentarerna angående förresten välgörenhetresan i Afrika. Min kontakt ringde mig för två timmar sedan och sa projektet skulle läggas ner på grund av att jag, var oseriös. Tråkigt att det ska bli så, eftersom jag hade hoppats på att få mycket pengar i välgörenhet. Hur som hellst, jobba hårt och skänk gärna själva pengar till mig.
http://blondinbella.se/2012/05/29/mot-jonkoping/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0