Medvetslös halva dagen.

Nu är jag vid medvetande. :/ HAHAHAHAHAHAHAHA! Har varit däckad idag, konstigt, röllis piller skulle vara reko! Förlåt för att jag inte bloggat på morgonen, men jag var inte vid medvetande. Som urin i såren ska jag ordna en tävling där jag tävlerar ut något som ni hatar Ska se till att det blir något så jävligt att ingen vill tävla. Om inte jag får jävligt mycket pengar av någon av mina sponsorer. FIBBAN? HALLÅ? JAG BEHÖVER STÅLAR.

Vad har jag gjort idag då? Jag har varit medvetslös. Känns som jag skrivit det nu några gånger, men jag räknar med att ni är så puckade att jag måste skriva det fler gånger. Det snöade idag, så jag gick ut och däckade ett tag där också medans Rölli sprang runt och blottade sig på grusvägen. HAHAHAHA HAA HAA HAHAHAHAHA HA.

Har en bild från igår. Berit i sitt esse!
http://www.kissies.se/sovit-hela-dagen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0