1:a Juili i år.

Hej på dig, Herr Blogg.

Idag är det sol. Det är jätteviktigt för mig att skriva om det, så att alla som läser det här vet att det är sol. Det är +5 grader i skuggan. Whohelobelidoo. 

Så ni vet, så kommer vi att vara inomhus hela dagen. Eller så är vi utomhus. Det viktiga är att ni verkligen tar till er att vi ska vara utomhus. Eller inomhus.

Det är sport på teve. Jag ska se på teven, och hejja på ett av lagen som spelar. Eftersom allt jag skriver är så ointressant, så kommer jag inte att skriva vilket lag jag hejjar på, eftersom det då skulle kunna bli ett intressant inlägg. Så är det alltid. Tihi! ;)

Nu ska vi ut med bilen och fly från polisen. Vi har packat sprit och mankini, och kommer att blanda med groggvirke! Vi har även packat med en kasse med fler färger på mankinisarna, för vi ska fara till ett sjukt fint ställe med träd, så att vi kan ta bilder och visa alla hur totalt ointressanta vi är.

Puss och knull!

 

Picnic med mehmet och röllis kusin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0