Putsa fönster

Igår skulle jag putsa fönster hemma hos mig, eftersom jag upptäckt att det flyttat in en dam brevid som man kan titta på när hon byter om på kvällarna.

När jag då skulle börja putsa, så insåg jag att jag druckit upp all fönsterputs!
Ja, den luktar ju sprit i alla fall!

gick ner till Ica-butiken (en mycket bra butik som har det mesta man kan behöva till rätt pris och med trevlig urringad personal) för att köpa mer, men kom på att det ju var lördag! Klart att fönsterpusen sålt slut! Är ju inte bara jag i den här byn som gillar att känna berusning på en lördagkväll!

Som tur var, kom de precis med en ny laddning när jag stod där!
Service, ni vet! De förstod att det skulle sälja mycket!

Så jag köpte en låda och bjöd i alla mina vänner på fest!

Fönstrerna glömde jag totalt bort att putsa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0