Horor och kärlek

Det blev verkligen en kort kväll tillsammans! Jag och mehmet gick med en av byahororna till Korvturken och åt, för maten är enkel, god och servicen är fantastisk! Dock ville hon prata om året som gått, ni vet, vad som har varit det mysigaste under vårt senaste år tillsammans, vilka planer vi skulle ha under det här året.. Och sedan ville hon ha en lååååång kärleksörklaring av mig om hur mycket jag älskar henne och hur jag inte kan leva utan henne, hur underbar hon är och hur jag bara skulle vänta på att bli gammal med henne...

Nej fy fan, det är inte sånt jag betalar för, sa jag.




Kommentarer
Postat av: Amandha

Jävlar, jag trodde inte att Flintfredrik fanns på riktigt! :D haha

2009-01-16 @ 09:55:55
URL: http://amandhakronvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0