Ett bluff till mig själv (Ska inte ens försöka)

Huvvaseligen. Dagen blev mycket stressigare än vad jag trodde. Han med ett möte med ett gäng studenter också. Jag brukar inte vara speciellt ordningssam, men denna gången var jag nykter och kunde köpa ut ett flak till gänget med studenter. Köpte även några flaskor klart i alla fall! När vi flyttar hembränningsapparaturen på söndag ska jag verkligen skaffa en bra förklaring till mäsken. Jag ska inte bara kunna förklara mäsken, utan även förklaringar till ALLT!
I ettan i förskolan hade jag stenkoll på alla prover, jästlagringar och kolet. Idag har jag gått förbi lågstadiet och driver trettio företag, är Kejsare över flinftredrikbloggen och allmänt kunnigast i världen. Jag förlitar mig aldelens för mycket på Rölli, men han ska ju egentligen bara granska mina hemkok så att inte träspritsmaken tar över, så jag måste sköta utblandningen innan.
Nu har jag lovat mig ett ordningssamt liv, där jag håller koll på ingredienserna, dock behöver jag nu en tripp på GRANIT och sen ska jag bunkra upp med några lådor.

Dags att glida in i busken. Ärtsoppa hos Toddy och Mehmet senare ikväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0