Minska på glappet - Få bättre självkänsla med silicon

Idag på paneldebatten på EMO-dagen hos Fibban så pratade jag om Sillicar och stora bröst som jag läste om för något år sedan och som jag verkligen är sugen på. För att få till ett par schyssta lökar, handlar det om att minska glappet mellan dessa två. Gör ett test med er själva:

Livsbild
Skriv upp på en lapp exakt hur stora du vill ha för att vara lycklig

T.ex. Stora som basketbollar eller medicinbollar.

Verklighetsbild Skriv sedan hur stora du egentligen har

Har ni jämfört tuttarna med varandra, så märker ni tydligt hur de flesta av er har ett stort glapp mellan dem. Det är inte rimligt! Inser ni inte att det finns ett visst krav från oss killar? Hur ska ni orka bära urringat när ni inte har något att visa? Få bort tankarna om att det är dyrt med siliconbröst. Det är en väl investering för framtiden. Såklart är det bra att ha mål att om 10 år ska jag ha silicon, men det är skillnad på mål/drömmar och vad killar kräver i dagsläget för att vi ska bli lyckliga. Självkänslan skiter de flesta i. Den kommer när ni har stora!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0