Bruna rum och fibbans EMO-dag

God morgon.

Jag har lite brådis försöker slänga i mig ölen och samtidigt blogga. Ska möta upp Toddys mor om en halvtimma och ligga med henne i deras bruna rum. Rölli och Mehmet hänger på för de vill också ha sällskap. Toddys mor har ordnat en vårfest där och det ska vli jätteroligt. 
Det är ju premiär på Röllis nya sinnessjuka öl, och vi kommer att bli en av de första som testar den. 
..Känns sådär faktiskt. Vem vill vara först och testa ett nytt öl? Man kan ju bli full!

Nåja, Finkel, Hembrännt och barkvik och mängder av dass och horor blir det i alla fall! Det hör ju lixom till!

Direkt efteråt ska jag förbi fibbans EMO-dag, ska sitta på en panel och disikera deras självkänsla. Det är ju mitt ess, så det känns bra. Kom och säg hej om ni också vill ha er nå! Kram på er allesammans, så LOVAR jag att blogga minst 30 inlägg ikväll!!!

Åh, ni kom Toddys mor med en laddning av Röllis nya öl!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0