Jag har nog byns snyggaste smile just nu!


Kolla vad snyggt det blev! Tandfixare rölli är inte bara en fanatisk person utan även riktigt duktig! 1,5 minuter tog det, och det gjorde inge alls ont! Det blir verkligen det där storstadsleendet, fast inte kritvitt som Toddy, vilket är tur! Men det jag menar är att tänderna inte lyser lysrörsgult när jag kommer in i ett rum, utan det är JAG som strålar med min karisma och mitt utseende, och tänderna blir bara som pricket i I:et. Jag slår var ett ligg att ni alla har frågor om tandfixningen, så ställ bara frågorna i kommentatorfältet... Iofs spelar det ingen roll, jag lär ändå inte svara på frågorna.


Tänderna är alltid lite flammiga efteråt, men det ger nog sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0