Så var det Lucka 15

Höll nästan på att glömma lucköppningen idag. Nr 15 öppnas omedelbums

Vad hittar vi där om inte en påse stenkulor!!!!!

Med en påse stenkulor kan man spela upp sig och vinna andra häftiga kulor. Typ "dank", "porsche" etc.

Allt ni behöver göra ikväll för att vinna detta fantastiska pris är att Hitta Nemo innan kl. 23.59. Lyckas ni med det deltar ni i utlottningen. Grattis i förskott till vinnaren!


*gusis vilka häftiga kulor en person spelat till sigl och allt han började med var några stenkulor*

Kommentarer
Postat av: Mortiisa

Jag inser att det är alldeles på tok försent,jag HAR dock hittat Nemo nu, jag fann honom för över ett år sedan,så hade jag kännt till din blogg då så hade jag antagligen vunnit. För de som fortfarande letar har jag dock en länk: http://www.kls2.com/~karl/random/nemo-found.jpg

2009-10-14 @ 02:21:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0