Frågor och få svar

Jag kände mig tvungen att plocka fram de mest idiotiska frågorna som kommit på kommentarena och försöka besvara dem så de slutar whina. Jag hoppas verkligen inte jag behöver göra detta oftare. ♥

Det verkar som du och Toddy äter hela tiden, men alltså blir ni ännu fetare än vad ni redan är? Hur kan det komma sig att du är mindre fet när du gluffsar hela tiden? :P
Jag har alltid haft mycket hembränning, dessutom ägnar jag några timmar i veckan att smaksätta finkeln. Förutom hembränningen är jag allmänt aktiv och dricker mycket. T.ex. så skippar jag aldrig en fest ute på byna.
Men ja, du har nog rätt. Jag och Toddy äter nog rätt mycket. Käk är gott.

Vad gör din lillasyster just nu? Var ett tag sen jag tryckte henne. Vet att hon bor kvar i Norrland, men vem knullar hon med?
Hon ligger med de hon hinner och tjänar bra på det. Det går riktigt bra för henne :) Hon är lika duktig som jag var i skolan så jag är välidgt stolt över henne. Go Harriet! ♥

Om du kunde "zappa" hem valfri byhora på en enda sekund. Vilken byora skulle du välja då? xD
För nöjes skull så skulle jag nog välja Berit. Men om jag ska välja byhora ur praktiskt perspektiv så skulle jag utan tvekan välja Margot. För det första är hon inte slapp som de andra och för det andra är hon ekonomisk. Synd bara jag har så lite pengar ^^

Hur vågar du ligga så ofta? Är du aldrig rädd? Jag är väldigt rädd och undrar hur du kan ligga så ofta. Jag ska ligga nästa lördag och känner redan paniken.
Jag har aldrig varit rädd för ett knull. Inte ens på 10 000 m klubben så hela planet skakar och vibrerar. Då blir jag mest irriterad för horan stönar för högt. Men jag förstår dock om du är rädd för att ligga. Kom bara ihåg att risken att drabbas av gonne är 7 på knappt 10.





http://fokis.se/2012/05/fragor-och-svar-2/#comments

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0