Fes

Mutta mutta!

Nu är vi på väg hem efter en helt värdelös kväll på min bögkompis födelsedagsparty. Jag skojar inte när jag säger att varenda en av oss fick kuk i gommen och tappade rösten av allt sugande. Det har verkligen varit tråkigt, men nu är klockan 12:00 och imorgon måste jag och Toddy stiga upp sent som fan för att göra ett besök på samiska ambassaden. Det är dags för Toddy att fönya sitt medlemsskap och såna ärenden går tyvärr fort som fan i den här delen av landet.

Bäst att skynda sig till pöket, så man får knulla några timmar :(

Porrbild från festen ikväll:



BS: Jag ser att många av er undrar när Berits trosor ska presenteras. Allt jag vet är att hon har på sig dem i dag. Jag väntar bara på att Mehmet ska slita av dem från henne. Jag kommer <3


http://fokis.se/2012/05/hes/#comments


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0