Vood yoo?

 
Ji fick just syn på den här bilden. Vad tusan skulle ni göra om ni såg en hora som fastnat med huvudet i en burk(a)?
 
Horor som fastnar med huvudet i en burk(a), ger sällan fler blowjobs. Om en söt, gullig prostituerad fastnat med geishakulorna så hjälper vi gärna till. Men tänk om den prostituerade är en riktig äcklig hora. Skulle ni vilja hjälpa den?
 
Som jag berättat några gånger tidigare, så är jag fullständigt kåt på horor. Det spelar ingen roll om hon har sjukdomar eller ej - Ser jag en hora så smäller det till och man vill hinna göra mycket med henne på så kort tid som möjligt. Men hursomhelst har jag kommit fram till att jag troligen skulle hjälpa av kärringen med burk(a)n på ett eller annat sätt. T.ex. hålla fast henne med en dildo innan man tar loss burk(a)n och sedan springa gråtrunkandes därifrån.^^

Skulle ni våga hjälpa en prostituerad (eller annan varelse som ni blir kåta över) och i såfall hur?
 
Burka ger inga blowjobs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0