Laga mat.

Den största förändringen i mitt liv sedan Berit är att jag nu slipper äta min mat utomhus. Tidigare åt jag alltid utomhus, dels för att det var tidseffektivt. Tid är allt jag har, så jag måste vara effektiv med den. Min tid är väldigt viktig, så jag måste vara effektiv. Sedan kunde jag passa på att titta förbi Röllis jordkula. 
Nu när jag har berig, så vill jag inte att hon ska lämna hemmet på kvällarna. En kvinnas plats är i hemmet.
Nu blir det ju inte att handla maten och frysa in. Jag har mina krav. Maten ska vara färsk, och nylagad. Var dag.
Berit handlar maten på ica. Det blir dock sällan gott, men det är roligt att se en kvinna laga mat.
Hon super alltid när hon lagar mat, så jag försöker suma med henne så mycket jag kan!
en kvinnas plats i hemmet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0