Inga slangar!

Det var inte så länge sen jag köpte en ny dildo, men sjävklart tappade jag bort den när jag var ute och tillfredsställde nån tant någonstans. Så typiskt satans jävla klumpigt. Sen dess har jag använt min "minidildo" Men jag jag tycker det tar så lång tid att ta mig igenom hela busken! Speciellt om hon har långt krulligt hår som hon inte rakat sen året innan eller någonting sånt! HAHAH!

Så hittade jag den här batterifria dildon! Första gången jag ser en sådan?! Så passade jag på att köpa hem den, behöver ju faktiskt en ny dildo! Sjukt praktiskt när man slipper ha batteri till den, och att den bara går! Den ser rätt stor ut också?

Så hoppas att den är bra, Berit lär märka när den kommer hem! ;)

Beställde den igår, så lär nog ta några dagar. Oj det är fredag idag, det hade jag ingen aning om. Var dag är en helg. Var helg är en fest.

Big papa is cummig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0