Det jag beställde från Asien!


Några paket jag hämtade ut idag!! :D

Jag är så jätteglad att jag han få ut paketen innan jag åker imorgon! Packar ner både kokainet och heroinet som jag beställde från asien samt toppenkvallite av opium i samma beställning! Det svarta heroinet tar jag med mig! Kan köra en heroinmatch i kalsongerna eventuellt! Blir inte tillräckligt naket med byxor! ;) ;) :D :)

Det vita kokainet tänker jag ta med ett brunt rakblad, och bli hög sen sniffa upp det hela! Knarket är ju som det är! Men gilla det, det smakar lite sött, kan ju ta det med i ett stort sätt med vad som helst?!!?!????? 

Får inte glömma med lite sprit som bas, man tror lätt att man blir osynlig hahahaha! :D

 

Internetknark!


Kommentarer
Postat av: Toddy

Jag mathca dej med kalsonger.

2012-06-25 @ 21:53:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0