Bilder på förhuden ;)

Titta så nice! Såhär sliter vi förhud på Mehmets balkong, så himla nice punkt punkt punkt Det är sjukt kladdigt. Så gissa om jag trivs här punkt punkt?  EEEHEHE HAEHEHEHE. Vi doppade förhudarna i massa goda drinkar.
 
Imorse var det dock för varmt för att taja så det blev ingen ny sats till frukost haAHAHAHAHAHHA AAAHAHA. Delux-problem eller vad säger ni. Klagar bara lite http://www.kissies.se/wp-includes/images/smilies/icon_smile.gif
 
Hur är vädret utanför Smegasund förresten? Hoppas ni har det regnigt och jävligt fortfarande. Men vet ni vad? Så fort jag kommer hem, ska jag taja igen HAHA AAAHAAHAHAHA ;)
 
Jag ska då iväg med Berit. Hon är inte med på denna tillställning.
 
 
Förkrymt förfest
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0