Vid sidan om en sjö.

God morgon era skitarslen!

Jag kikar här en snabbis en stund innan vi ska bege oss iväg. Jag kikar bara, och skriver ingenting.

Vet ni, det är såhär att vi ska vara här en dag till. Det betyder att näst sista dagen som vi är här, det är idag! Kul, va? Vädret är fint, och det har inte snöat på flera timmar! Vi har fortfarande permobilen och tänkte köra den här längst sjön. Igår var vi uppe åt ett håll, vid också en sjö!! Måste berätta mer, och visa bilder, för det var SÅ jävla intressant. Vatten, och land!!!!!!! på ett annat ställe än det första!!!!! Idag orkar vi inte fara lika långt bort för att vara vid Vatten!!! och land!! Så vi åker till en sjö som är närmare. Bara så ni vet. Den är inte långt bort.

Vi funderar på att lämna tillbaka permobilen, kanske någon pensionär som behövde den. Så vi ska hålla oss i närheten! Kul va?! Fy fan, så intressant jag är idag!!!

Nu måste vi dra iväg, vi hör senare!

Bara för att jag är intresant, så skriver jag ner en del av inlägget igen, så ni kan läsa igen om hur intressanta saker jag skriver! Vet ni, det är såhär att vi ska vara här en dag till. Det betyder att näst sista dagen som vi är här, det är idag! Kul, va? Vädret är fint, och det har inte snöat på flera timmar! Vi har fortfarande permobilen och tänkte köra den här längst sjön. Igår var vi uppe åt ett håll, vid också en sjö!! Måste berätta mer, och visa bilder, för det var SÅ jävla intressant. Vatten, och land!!!!!!! på ett annat ställe än det första!!!!! Idag orkar vi inte fara lika långt bort för att vara vid Vatten!!! och land!! Så vi åker till en sjö som är närmare. Bara så ni vet. Den är inte långt bort.

 

 

Intressantast hittils!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0