Kollade i kalendern och ser att det är juli

Tja horblogg! Jag gillar att hälsa till bloggen där jag skriver, men inte till läsarna.
 
Idag sker något så ofantligt intressant som tvättdag. För er yngre läsare kan jag berätta att det typ när kläderna blir rena efter de varit smutsiga. Jävligt tråkigt ska jag berätta för er, speciellt på en lördag.Berit hjälper mig med tvätten och jag ba typ asså TACK för att du tvättar dina nergeggade trosor!!!!!!!1111
 
Medans maskinerna är igång. Det är alltså tvättmaskiner så tittar vi på laptop. Det är en av mina hatfilmer vill jag att ni ska veta. Funderar på skriva en lång lista så ni får se vad jag avskyr. Har sett den flera gånger, men Berit ville se den igen. Viktigt för er att ni tar till er detta.
 
Dra helvete!
 
 
Viktigt information kring tvättdagen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0