Hyrt permobil

Det vi (med vi menar jag just JAG) gjorde var att hyra permobil. Det fick bli en liten jävel som vi ska ha till på tisdag kväll så vi hinner köra runt och se hela Kondylomträsk. http://kenzas.se/wp-includes/images/smilies/icon_smile.gif
 
Måste säga stort tack till ica, som hjälpte oss (JAG) med att hyra permobil! Jag handlar inte ens hos dem i nuläget under resan, men när jag inte fick hyra bil för jag inte är 65 och helt handikappad och bara haft mitt körkort i 1 månad (vill trycka på lite extra att Berit inte har körkort och är sämre än mig. Samtidigt vill jag även passa på att verkligen skryta upp mig själv att jag tagit det, men inte Berit för hon håller visst på och tar det eller nåt) , så ville de hjälpa ändå hjälpa oss. TACK!!!!!!!!!11111 utan er hade vi ju fått gått.
 
Nu ska vi ut på äventyr. Se upp i backen hahahaeleheheheheas+oo!
 
 
Jag har körkort men inte hon och gillar smygreklam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0