Gårdagen

Åh, jag älskar verkligen att lägga upp bilder på mig själv! Jag gillar verkligen uppmärksamheten och all positiv respons! Men för att vara lite mer cool, så klagar jag istället.

Jag känner inte för att visa bilder på mig själv. Haha, den gick ni på! :D Jag har inga roliga kläder, och inga roliga bilder heller. HAHAHA, den gick ni också på! Klart jag har roliga kläder och roliga bilder, det är ju MIG vi talar om. Jag är snyggast. Slängde på mig ett par tanga för att ni ska se hur snygg jag är!

Sprang in i Berig, men hon tyckte inte att jag var riktigt frisk. "Men herrejävlar, du ser ju helt sjukt snygg ut" Och, ja, fan jag är snyggast nu. Nu ska jag ut och vara lite EMO, men först en idolbild på mig själv!

 

MMmm, snyggast!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0