Dag på byna

Vet nu! Jag är hemma igen! Nu slipper berit bära på icakassarna. Jag har handlat så mycket fint på ica! Jag ska inte ta några kort, för egentligen är det totalt ointressant vad jag handlat. Nu ska Berit laga mat. Jag är hungrig. Jag förstår att alla vill veta, att även en så asfrän och inne människa som jag blir hungrig ibland. Det blir vanlig mat. Vad blir det för mat? Förstår att ni väntar med spänning på vad det ska bli för mat. Varför bryr ni er om vad jag äter?! Det blir sill. Eller ärtsoppa. Spelar det någon roll för er?

Jag hade förresten ingen aaaaning om att det var realisation på ica på byn! Alltid så roligt, kunde köpa tre sillburkar till priset av två. Dock hade någon köpt all all ärtsoppa. Fick leta som en galning för lavemanget som jag så väldigt supermycket jättemycket ville ha. Det var mitt egna märke "FLINTFREDRIKS LAVEMANG" minns ni att jag lade upp? Nä, antar att ni inte gör det. Så jävla intressant är det inte. Haha! ;) :) :D :D :P X)

PS, alla som fotograferade mig idag när jag sprang omkring naken, skicka gärna till någon som vill se bilderna.

Tack snoräckel.

På byna na na na na
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0