Hemma på byna

Holloj!

Nu är jag hemma i jordkulan igen. Det har lagt sig någon brun skugga över mig och mitt färdande. Helvägs till millitärbasen insåg jag att jag glömt dunken på vandrarhemmet. Bara vända om för att få sig en påtår. Jävla tur ingen snott det! Hursomhaver så var det här en av de sämre helgerna i mitt liv med idioterna. Jag har varit dålig på blogga, men jag hade fan ingen internetuppkoppling. Vi har shoppat nya dunkar och festat ända in mot kvällen med förfester, ätit slibbig mat och tryckt lite horor.

Nästa gång blir det fan Jokkmokk. Det här blev tyvärr en tradition. Jävla helger!



http://blondinbella.se/hemma-i-sthlm-3/#Kommentarer

PS. Blev dessvärre ingen mer julkalender. Vi blev för snåla

Kommentarer
Postat av: Flintleif

Blire inga fler uppdateringar?



Lätt goaste bloggen på hela intranätet!

2011-01-10 @ 17:24:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0