Bli lyckligaste

Jag har alltid varit en person som strävat efter att bli lycklig, och lyckligare än andra på deras bekostnad.
Jag och jag har jag alltid förstått att det handlar mest om att trycka ner andra, då kommer känslan av lycka av sig själv. Jag brukar få frågan över hur jag kan vara så glad hela tiden och jag är noga med att få andra ur balans, för det tror jag verkligen är grunden till lycka.
Se livet som en hallontårta.
Tårbit 1. Basala behoven.
För att få balans i livet är mat och sängen viktigt. När jag ligger med tjejkompisar som är nere/ledsna, så kommer de ofta fram att de har börjat mixtra i sängen samma vecka. Jag blir så less varje gång när bloggerskor skriver om hur lite de ligger med mig. Ligger man inte med mig, så mår man inte bra i längden. Så är det bara. Ligg med alla, ät Soldatens ärtsoppa för stjärten. Det du suger på ovavsätt storlek som en morotstång eller winerkorv, så glöm inte att prioritera musen. Jag ligger 8-10 gånger varje natt.
Tårtbit 2. Nära och kära
De gånger jag känner mig less är har det ofta med att jag sliter hemma ensam.  Berit jobbar, Kk-orna är upptagna och din mamma svarar inte i telefonen. Sedan när de kan ligga, så har jag någon annan! När det inte finns någon att ligga med, så känner man sig inte stor och bra. Jag försöker hinna med både kärringen, vänner och din familj så gått det går. Hellre ett kortare gök än en gång i månaden. Glöm inte hur bra prostituerade faktiskt är!
Tårtbit 3. Jobb och prestation.
För att må bra i underlivet, så vill man ha något att göra på dagarna. Trots att man drömmer när man ligger i soffan och kollar på two girls one cup och trycker ostkrokar, så skulle man tröttna ganska snabbt och bli ledsen. Vi behöver sysselsättning helt enkelt. Men det är viktigt att inte göra jobbrelaterade saker, för det blir bara stress. Försök att använda din buttplug, så att du har kontroll över det. Gör det mysigt, plugga även dina vänner, och köp hem en bullterrier och ta en hojt och börja plugga! Försök se pluggandet som en del i livet och att det är viktigt.
Gymnasietjejjerna är är rätt jobbiga för mig, men jag har som mål att må bra. När jag stöter på jobbiga fjortisar, så vet jag att jag kommer att gå i mål, för jag gjorde det sist. Jag litar på min egen förmåga att klara av saker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0