Men vad tror hon en matberedare är egentligen?

Idag har Berit lovat att laga mat till mig. 
Hon skickade ett sms till mig för några timmar sen och skrev kärringaktigt "Middagen är klar klockan 19.00 Pissluder"
Hon har verkligen varit klimakteriegrinig aldelens för länge och hon har glömt bort att hjälpa till. Och det fick hon ju lagt på bordet också när jag svarade på smset "Vafan vill du?" Hon måste ha gjort något riktigt dumt om hon vill vara sjysst och laga mat åt mig.

När hon städar, så skuter hon allt under sängen. Hon har aldirg fattat grejjen med att tvätta tvätt, hon kan inte stryka lakanen och hon lyktar aldrig gott. Hon kan inte ens knyta sina skor. Och alla blommor dör i hennes närhet. Hon kan inte baka något till mig heller. Hon är bara en sur klimakterietant  med orakade armar och så sitter hon bara framför datorn och äter rå köttfärs. Det här funkar inte. Hon måste kunna stryka lakan och baka bröd åt mig. Finns det ingen flickvänskurs man kan anmäla henne till?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0