Följ med och rösta på nya byahögste idag!

Idag är ingen vanlig dag, för idag är det kampanj för byahögste! Woho, det kommer att bli jätteroligt!!!!!! Jag hoppas att ni som får rösta, och inte får rösta röstar alla idag! Och så drar ni ihop alla era vänner och husdjur och låtsaskompisar! Tänk om vi blir flera styckna! Då kan vi påverka hela byn! Byavalet är jätteviktigt. Bryr du dig om frågor som filtillverkning, byahoror, inbillning, hembränning, osv, så bör du rösta, eftersom beslut kommer att tas av byahögsten.
Så det påverkar din framtid.

Innan vi möts på byn klickan 15, så ska jag träffa regissören för ungdomsporrfilmen som jag ska medverka i. Vi behöver inget manus, men jag ska ge lite tips för skådespeleriet. Lite coaching, rättare sagt. Kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0