Mitt mål är en fantasiljon läsare idag.

Det är helt sjukt! Från att gå från ingen läsare alls då jag inte skrev någon blogg, till att snart ha massvis med läsare i veckan! Vad rik jag blir! Hur kan förresten en endaste person läsa skiten som jag skriver om? Jag har lyckats tävla i en tävling, spelat in en egen video om mig själv på youtube med mobilkameran, skissat på en porrbild och ändå ha tid att vara full och skriva här!
Jag är en så sjukt fantastisk människa!
Fy fan för alla er andra som inte kan göra det som jag kan!!!
Nu ska jag äta lite fil från Ica och mysa framför en prulle med byahoran blir läggdags sent ikväll, eftersom jag ska vara bakis imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0