Inte så jättemånga frågor

Lovar du att vara ärlig?  Jag skäms inte för något!

Du heter: Flint Fredrik 

Smeknamn: Flint, Fredrik, Snygging, sexbomp, ÅH, SÅ BRA! 

Låt som när du är ledsen sörjer till? Allt som Mehmet spelar.

Beroende av: Sprit, droger, och mat.

Vad behöver du mest just nu: En stor Jäger.

Vad tror folk om dig? Att jag är snygg. Jag tror även att folk tror att jag är inte är bortskämd, har fått allt serverat på silverfat.

Stämmer det?  Jag är bortskämd. Jag har haft en lön varje månad sedan jag var 14 år med diverse exkortjobb, har alltid tjänat mina egna pengar. Dessutom är jag världens elakaste, ibland för elak. Dum-elak. 

Vad får du oftast komplimanger för? Håret tror jag

Vad säger du för att imponera på någon? Jag har Sveriges största ego!

Hur imponerar man på dig? Skryt fungerar. Även stora bröst. eller små. Bara de visas.

Brukar du skratta för dig själv?  Oja! När jag läser mina bloggar händer det ofta.

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Tack för igår.

Var bor du? Innernorrland.

Trivs du där: Bland alla gamla? Såklart. Superlugnt och 10 min till bondgården!

Äger du några converse: Ha!

Sprit, cider, vin eller öl: Rött brännvin och röllis champagne. Sprit och öl dricker jag.

Vad har du för mobil: Sattelittelefon är det enda som har mottagning.

Nästa mål i ditt liv: Student med körkort står högst upp på listan just nu.

Hur svarar du i mobilen: Ja.

Vem ringde du senast? Maria

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Vi pratade om PMS och choklad

Antal timmar sömn inatt: Inga.

Sov du ensam: Nej med någon i min 1.20 säng!!! jag måste köpa en ny ..

Brukar du komma i tid: Aldrig, är nästan alltid försen.

När mår du bra: När jag ligger i soffan en fredagskväll och sover.

När blev du fotad senast: Rölli sparkade mig riktigt hårt i pungen i morse.

Hur känner du dig nu: Trött och horsugen ..

Vanligaste färg på dina kläder: Brunt

Vad tycker du om fötter: Jag har inte funderat så mycket! Någonsin.

Vad saknar du: En hora skulle jag vilja ha, en fransk eller en med mopp.

Favorit dryck på morgonen: Kaffe och brännvin med juice

När brukar du oftast gå och lägga dig: Runt 07-07.30

Är du blyg? Raka motsatsen!

Sysslar du med någon idrott: Nej.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja!! Hallå? :)

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Gå runt naken

Är du nöjd med ditt liv: Absolut, men man ska aldrig nöja sig

Vad är det värsta du vet? Folk som bryr sig om Jantelagen och size0 ideal

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Kan inte veta

Vad längtar du till? Åka ner till Övik och fira midsommar!

Har du bra vänner och äkta vänskap? Få men fanatiska

Vad är det finaste du fått? Mitt födelsedagsfirande när jag fyllde  ner en 18 åring var stort!

Om fem månader: Vill jag fortsätta att får folk att bli intresserade av skitsaker som ingen egentligen bryr sig om!

Om ett år?: Då vill jag fortsätta med bloggen, kanske ha ett eget tv-program eller radioprata. Jag är ju så otroligt intressant att jag tror att folk vill se mig på teve också!. Sedan vill jag skriva en skit-lit bok och plugga min stjärt!

Du samlar på: Klänningar och läppglans

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Polisen

Har du strumpor på dig nu: Jag hatar strumpor!

Är det okej att gråta: Jag gråter lite varje dag. Skönt att lätta på trycket.

När grät du senast: Igår, läste blondinbellas blogg.

Bär du glasögon eller linser: Har glasögon när jag pluggar stjärten med datorn.

Har du piercing: Tycker endast öronsnibbarna är okej..

Vill du gifta dig: Ja! med delfiner! Dom ska hoppa när vi kysser varandra

Vill du ha barn: Mjo .. Tre stycken

Är du bra på att laga mat: Jag är bra på ärtsoppa och fisk.

Är du flygrädd: Nej men däremot får jag närmaste medpassagerare alltid en extrem huvudvärk när planet landar

Hur vig är du: Hallå jag släppte ut genom nummer två då jag sett Lets Dance!

Vilken är din favoritglass: B&Js Cookie Dough är en klassisker eftersom den funnits på marknaden så länge.

Tror du på ett liv efter döden: Jag hoppas på det

Bor dina föräldrar tillsammans: Nej jag såg till att de blev skillda redan då jag va 5 år

Vilken ögonfärg har du: Gröna

Runkar du: Aldrig testat. Startade en grupp på playahead när jag var 14-15 år där 6000000 personer blev medlemmar förut som hette “Fina pojkar runkar inte”

Hur ofta tränar/motionerar du: Minst två gånger i veckan med personlig tränare som tränar åt mig.

Vad är det viktigaste i livet?: Att få känna sin fis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0