Svar på frågorna

Skulle du inte var med i en egen artikel i Fibban mot hösten? Har varit höst nu och jag tycker inte att det dykt upp något.
Jag tackade nej för att jag inte orkade. Sjukskrev mig istället. Fatta soft.

Har du något tips om hur man ska bära sig åt för att få jobba inom erotiken?
Det är bara att ta mycket bilder på sig själv och skicka till alla man känner.

Hej, Jag är väldigt nyfiken på hur många brudar du får av att blogga. Jag skulle verkligen vilja veta men accepterar ifall du inte vill svara på denna frågan.

Jag tar de brudarna jag vill ha och behöver.

Vill du ha barn när du blir äldre?
Mina gener bör spridas vidare.

Skulle du påstå att du har en bra relation med min mamma?

Din mamma är fin, men hon blir lite svartsjuk när jag är med din syster.

God natt alla läsare, nu ropar din mamma från sovrummet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0