Rösta eller inte rösta

Så skönt att vakna pigg och utvilda 07.00. Kan ni tänka er att jag verkligen sov så länge? :-) Jisses vad dagen bara flög förbi. Kikade på en repris av Hem gården och insåg hur jag alltmer blir less på Edna Birch. Hon lägger sig i för mycket och jag förstår inte varför de inte kör iväg henne från Emmerdale?

När det gäller omröstning om hon ska få vara i Emmerdale eller inte, tycker jag att befolkningen där ska ta sig i kragen. Det är ju ingen som tycker om tanten och hennes cyniska sätt att behandla folk!

I Robinson har de öråd där de beslutar vem som åker ut. Tycker definitivt att alla i byn ska göra en kraftsamling och träffas i Rådhuset och besluta att Edna måste flytta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0