Jag har blivigt en sån där ärtsoppesnubbe.

När skoltidningen intervjuade mig var jag deras årsprofil. När de intervjuade mig frågade de vad jag gjorde på eftermiddagen, då svarade jag "att jag inte är en typisk norrlandsunge som går hem och käkar soldatens ärtsoppa och fiser resten av dagen i alla fall"
Och det har ju varit sant! Varenda dag har jag käkat ärtsoppa från sådana där korvar utan speciellt extra mycket fläskkött!

Idag har jag god ekonomi och vet hur gott det är med Soldatens ärtsoppa från Knorr inhandlat på favoritaffären!




Jag förstår inte hur folk kan trycka i sig de billigare sorterna!
Jag umgås dock inte med sådant folk eftersom jag trivs med mina välbärjade kompisar som har råd att njuta av riktig mat.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Gillar du frukost??

Vad äter du hellst till frukost??



Ha en bra dag!!

2008-11-12 @ 10:13:22
URL: http://caspelihna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0